torsdag 25. april 2013

Sinnstemning

I dag skulle me ta portrettet til eit nytt nivå. Me skulle bruke det me visste om protrett, komposisjon, lysseting og redigering for å utrykke ein sinnstemning. Ein sinnsteming kunne være så mangt, glad, trist, forbauset, redd, sint, melankolsk osv...

Me bestemte oss på forhånd for kva for nokon stemningar me ville ha fram, og tenkte på kva slags miljø det passet til.

Her er modellen søte Sunniva



Eg ville prøve å få ein litt trist stemning. 
Svart kvitt føler eg gir bilder ein meir alvorlig tone, så eg la på det i Photoshop. Der brukte eg også Brun og Dodge Tool, Curves/ Brightness og Spot Healing Tool, samt Crop. Crop verktøyet beskjærer. Eg trengte nemlig ikkje kroppen med på bildet, det var nemlig både forstyrrene og ansiktet var det som gav sinnstemningen. Eg brukte også Blur for å duse ut bakgrunnen, og få ansiktet til jenta meir i fokus. 



Orginalen. 



Så ville eg ta eit skikkelig glad bilde, og her tok eg også eit farga bildet, som eg gjorde svart kvitt i Photoshop. Det passet fint med svart kvitt her og. Eg brukte alle dei små verktøyene som på sist bildet, men ikkje Blur, ettersom bakgrunnen var nokså duset ut allerede. Eg la litt ekstra mørkhet på bakgrunnen får å få ansiktet endå meir fram.
Eg brukte også Crop, ansiktet var det som gav stemningen i bildet, ikkje kroppsspråket.




















Orginalen.