torsdag 2. mai 2013

Fem Kategorier

Nå kommer 10 bilder eg har tatt siden sist innlevering av ”fem kategorier”. Dei er delt inn i fem kategorier: Portrett, Dyr, Arkitektur, Collage og Valgfri.


1) Portrett / Favorittbilde






















Orginalen.

Her var ideen kjærlighet til dyret. Eg følte eg fekk fram varmen i bildet av det varme lyset. Den rosa
genseren er litt kald, men blir ein god kontrast til dei mørke og varmare fargane, spesielt på katten.
Komposisjonen er slik at kattens fjes er rundt det gylnesnitt. Det er også skrå linjer opp mot taket som skaper bevegelse i bildet. Den mørke bakgrunnen får fram jenta og katten. For å få blikket festet på ansiktet deres brukte eg Blur funksjonen i Photpshop. Der brukte eg også nokon andre funksjoner som Burn Tool og Dodge Tool. Eg beskjærte også bildet litt for å få enda meir fokus på objektene forann i bildet. Dette bildet er tatt med mobilkamera, og fikk dermed ikkje fram kva for ein ISO bildet blei tatt med. Dette er også mitt beste bildet. 

2) Portrett





















Orginalen.

Ideen bak dette var å ta eit bilde der jenta var glad og bekymringsløs. Det er store kontraster mellom lyse og mørke flater noko som er med på å gjere bildet innteresangt. Teksturen på veggen gir kontrast til jenta. Maskulint møter feminint. Lyset som kommer ned på jenta gir ein effekt av håp og drømmer. Jenta står i profil. ISOen er på 800, og bildet er tatt med speilreflekskamera. Bildet var orginalt ikkje svart kvitt, det redigerte eg i Photoshop. Der la eg også på Contrast/ Brightness, Spot Healing Brush Tool, Dodge Tool og Burn Tool.  Komposisjonen er jenta i midten, men eit rør bak, som også gir litt spenning i den elles så kjedelige bakgrunne. 

3) Profil



















Orginalen.

Her var ideen eit gruppebildet. Eit glad gruppebildet. Det synest eg kom fint fram. Det var opprinnelig farget, men eg redigerte det svart kvitt i Photoshop. Det endret eg på ein del småting, som Burn, Dodge, Crop osv.
Det er veldig stor kontrast mellon det kvite og det heilt svarte. Det at jentene med svarte klær skulle stå på sidene var eit klokt valg. Det gav nemlig balanse i bildet. ISOen er på 100 og bildet er tatt i fotostudio med speilreflekskamera. 

4) Dyr
















Orginalen.

Eg tok dette bildet fordi eg synest lamma såg så aleine og delvis redde ut. Det passet så godt når dei såg den veien. Derfor ville eg legge på mørkhet i Photoshop. Eg brukte Quick Selection Tool og Inselect for å ta ned Brightnessen. Altså ”klippet” ut lamma og mørkla bakgrunnen. Dette gjorde lamma mykje meir aleine. Eg brukte Crop for å ta bort litt av bildet for å fokusere endå meir på ensomheten og redselen. Komposisjonen er nokså enkel. To lam rundt det gylnesnitt og ein mørk skog i bakgrunnen. Lamma er stor kontrast til alt det mørke, og blir dermed eit blikkfang i bildet. Eg brukte også Blur for å bare få skarpheten på lamma. Eg tok dette bildet med kompaktkamera. ISO er på 100. Eg har lært å bruke redigering på Photoshop for å få fram ein stemning, her utrygghet. 

5) Dyr
















Orginalen.

Ideen bak dette, var å få eit søtt og koselig bilde av lammet. EG brukte Photoshop for å redigere det litt. For å fokusere bare på det, brukte eg Blur for å få skarpheten på lammet, og duse litt ut bakgrunnen. Eg endret også litt på fargene, gjorde bildet meir rødlig og varmt. Komposisjonen har linjer som går bak lammet opp mot høyre hjørne. Dette skaper spenning. Kontrasten mellon teksturen i ullen, treet og graset gjør også bildet meir spennande. Det er også god kontrast mellom den kvite ulla og graset.
ISOen er 50 og bildet er tatt med kompaktkamera. 

6) Arkitektur




















Orginalen.

Ideen bak dette bildet er at eg likte flisene, og ville prøve å få med litt av arkitekturen rundt. Det endte med at eg redigerte alt ganske heftig i Photoshop. Det la eg på ganske så masse kontrast og mørkhet. Blikkfanget er flisene, deretter himmelen og til slutt den opplyste asfalten i venste hjørne. Du kan skimte ei jente i skyggen. Lyset var nokså skarpt, og det gav meg fine kontraster og skygger når eg skulle redigere det. Den runde svingen lager bevegelse i bildet. ISOen var på 50 og eg brukte ein kompaktkamera. 

7) Arkitektur












































Orginalen.

Her er enda eit bilde av rundkjøringen, men denne gangen ein frå annen vinkel. Eg ville få med flisene og asfalten som svinget rundt. Det gav ein spennende bevegelse og skapte kontrasten til naturen i bakgrunnen. I Photoshop redigerte eg kontrasten og la på farger. Ettersom flisene allerede var gul-grøn-blå ville eg lage dei samme fargene i resten av bildet. Eg synest det blei veldig god kontrast mellom asfalten og den gule himmelen. Tung VS lett. Mørk VS lyst, mekanisk VS organisk er ein del av kontrastene i bildet. ISOen er 50 og dette er også knipsa med eit kompaktkamera.


8) Valgfri






































Orginalen.

Det var så fint lys ein kveld, så eg bestemte meg for å gå ut å knipse eit par bilder. Eg var egentlig ganske så fornøyd med bildet uten nokon redigering, men siden eg har lært at det er viktig med eit blikkfang, kjørte eg bildet gjennom Photoshop for ein rask kjekk. Eg la på ekstra kontrast for å få fram endå meir av himmelfargane. For å få eit blikkfang brukte eg Blur rundt på heile bildet, bortsett fra på den eine greina som ligger sånn ca. i det gylnesnitt.
Det er veldig stor kontrast mellom himmelen og treet. Det lyste området på himmelen hjelper også til med å få fram skarpheten på den eine greina.
Bildet har ein ISO på 200 og er tatt med kompaktkamera. 

9) Valgfri



















Orginalen.

Eg har alltid ville tatt eit bilde av ei ramme. Ofte så er mønsteret ganske så flott, og tok derfor dette bildet. Vinkelen gjorde bilde meir spennande ettersom det er skrålinjer opp mot høyre hjørne. Lyset kommer skrått ned på bildet og lyser opp deler av maleriet. Sammen med delen av maleriet som er mørkt skaper det ein god kontrast. Teksturen i rammen, altså mønsteret og maleriet skaper også ein kontrast. Dette bilder har eg bare lyst opp med Brightness funksjonen i Photoshop. Det gav også meir liv i bildet, samt som det gjorde gullfargen enda meir rein og klar. Spissen (hjørnet av maleriet) er skarpest, mens det gradvis blir duset litt ut. Det gjør at blikket legger seg først på nedre midtdel av bildet, på mønsteret i rammen. ISOen er 200 og bildet er tatt med kompaktkamera.

10) Collage


















Orginalene.

Eg ville leke meg litt i Photoshop, så her er resultatet. Eg har skrevet eit innlegg før her på bloggen der eg beskriver korleis eg gjekk fram, så i korte treff brukte eg Quick Selection Tool for å klippe ut personene fra eit anna bilde, for å så lime dei inn i bakgrunnsbildet. Derifra endra eg størrelse med Free Transform og la på passelig farge med Burn Tool. Dette gjorde eg for at dei ikkje skulle se så malplaserte ut. Eg brukte Burn på den lyseste delen av benken for å la fokuset komme på den sittende jenta. Begge bildene er tatt med speilreflekskamera og ISO på bakgrunnsbildet er 100, mens små jentene er på 800.