torsdag 16. mai 2013

Oppsummering våren 2013

Heisann! Nå er det snart skuleslutt og dermed må me ha litt oppsummering for kva eg har lært dette halvåret.

Foto:
Det eg har lært om foto er at du bør ha en ide. Bildet skal være orginalt og gjennomtenkt.
Det du trenger å vite når du tar bilder er å tenke på lyset. Utnytt lyset. Du må også tenke på komposisjonen. Innenfor komposisjon ligger det gylnesnitt, interessepunkt, romskapende virkemidler, diagonaler, horisentale og vertikale linjer, symmetri/asymmetri og rytme/gjentakelse som gjør bildet bra.

Eg har også lært korleis me bruker forskjellige innstillinger på speilreflekskamera. blant annet har eg vert innom ISO, blender, eksponeringsregulator og lukkertid.
Me har også prøvd oss fram med reflektor for å sjå korleis det endra lyset på bildet.

Ofte har eg synest at det var skikkelig innvikla, spesiellt å få til funskjonene på kameraet med tanke på at eg så vidt har hatt i eit speilreflekskamera før. derfor var utfordringene heilt passe store. Trenger ikkje vere større vertfall!

Blogging:
Eg var ganske så usikker på denne blogginga i starten. Men eg lærte stadig nye funskjoner. Fremdeles er det ting eg er usikker på, men eg føler eg kan det eg trenger for å bruke bloggen på ein effektiv måte. Eg synest det er genialt å bruke bloggen i dette foto faget. Då får me som elever innspirasjon av kvarandre, og føler at det me gjer sees, i forhold til om me hadde lagret bildene i eit dokument.

Sjølv om bloggen gjorde det lett å legge ut arbeidet mitt, var det ein utfordring å sette alt sammen til eit profft arbeid.

Arbeidsmetoder:
Måten me har jobba i timene er delt. Me begynner timen med å få ein leksjon på det me seinare skal jobbe med. Så deler me oss inn i små grupper eller jobber individuellt og går ut og tar bilder ca. 45 minutter. Deretter kommer me inn og lastar opp bildene på dataen. eventuellt redigerer me litt på bildene i Photoshop. Me skriver så blogginlegg om oppdraget og legg ut bildene med kommentar.

Eg synest denne måten er helt grei. Det kan nokon gonger vere litt stressande om me får fleire oppdrag på samme dag, men oftes går det heilt greit å bli ferdig i timene på skulen om du jobber trutt med det.

Så det er definnitivt store nok utfordringer i denne arbeidsmetoden, synest eg.

Dette faget har vert lærerik, interesant og utfordrene, og eg tar med meg nyttig kunnskaper om det å ta bra bilder, som eg kan få bruk for videre i livet.